Iskolánkban az oktatási-nevelési folyamat részét képezi az iskolapszichológusi tevékenység. Az iskolapszichológusi tevékenység sokrétű, a diákok, a szülők és a pedagógusok megkeresése és igénye szerint alakul. Az iskolapszichológus elsődleges célja az iskolában tanuló diákok és az ott dolgozó pedagógusok mindennapjainak segítése, a felmerülő egyéni vagy csoportos szintű nehézségek megoldása, segítő beavatkozás biztosítása.
Az iskolapszichológust egyaránt felkeresheti a szülő, a pedagógus és a tanuló.
Az iskolapszichológus tud segíteni egyéni konzultáció keretein belül tanulási, beilleszkedési nehézségek, érzelmi nehézségek (veszteség, krízisek), a kapcsolatokban jelentkező problémák (felnőttekkel, kortársakkal, partnerkapcsolatban, barátságban), pályaválasztási bizonytalanság vagy sok egyéb felmerülő probléma kapcsán.
Az iskolapszichológust köti a titoktartási kötelezettség, a vele való találkozás pedig önkéntes a diákok számára. A találkozások száma az egyéni konzultációk esetében a problémától függ: lehet akár egy alkalom is, vagy annál hosszabb 9-10 alkalom is. Alapvetően beszélgetés, játékos feladatok, esetleg néhány teszt kitöltése történik a pszichológusnál. Egy alkalom 45 percidőtartamú.
Bejelentkezhetnek szülők is az iskolapszichológushoz nevelési problémák esetén, szintén egyéni konzultáció keretében.
Az iskolapszichológia része a csoportokkal, osztályokkal való munka is. Osztályok esetében ilyen például a szociometria felmérés, az osztály társas kapcsolatainak felmérése, vagy egyéb felmérő vizsgálatok, előadások, osztályfőnöki óra keretében zajló önismereti játékok, közösségfejlesztő feladatok.
A konzultációk általában előzetes időpont-egyeztetés alapján történnek, krízis esetén azonban bármikor kereshető az iskolapszichológus.
A konzultációk helyszíne az I. emelten található iskolapszichológusi szoba.